✸ ПОДАРУЄМО ЗНИЖКУ КОЖНОМУ КЛІЄНТУ - ТЕЛЕФОНУЙТЕ! ✸ Зверніть будь-ласка увагу! Через нестабільність курсів валют, ціни на сайті можуть бути не актуальними. Будь ласка, уточнюйте актуальну ціну і наявність у менеджера за телефоном ✸
Порівняння
Додайте товари для порівняння
Бажання
Додайте товари до списку бажань

Графік роботи: ПН-ПТ: з 9:00 до 19:00 СБ: з 10:00 до 15:00

0
Мій кошик

Серія котлів Turbo - це сталеві водонагрівні твердопаливні котли з трубчастим теплообмінником, чавунною колосниковою решіткою і ручним завантаженням палива. Завдяки своїй конструкції та технічними рішеннями котли володіють високою ефективністю (ККД 86%). Модельний ряд представлено потужностями - 10,13, 17, 24 кВт побутова лінійка і 40, 50, 65, 80 і 96 кВт промислової.

- Щодо палива котел універсальний, може працювати на дереві, вугіллі, а так само може виступати як утилізатор побутового сміття. Від якості палива буде залежати лише термін роботи на одному завантаженні, і він варіюється від 8-12 годин на деревному паливі, і до 12-24 годин на вугіллі.

Конструктив:

- Серія котлів Turbo в цьому році отримала оновлений - сучасний вигляд обшивки. Це дозволило поліпшити ергономіку котла.

- Дверцята котла мають надійниу конструкцію з можливістю регулювання ступеня герметичності. Герметичність досягається за рахунок ступеня прилягання керамічного шнура за допомогою регулювального болта. Тепер в котлах Turbo троє дверей, що спрощує доступ в камеру згоряння і чистку.

- Верхні двері котла відкривають доступ до теплообміннику, прикметною особливістю котла є його конструкція. На відміну від котлів конкурентів, теплообмінник котла виконаний з декількох рядів високоякісних жарових труб, що безсумнівно підвищує його ККД, за рахунок збільшення загальної площі теплового зйому. Топкова камера котла виконана з жароміцної котлової сталі, товщиною 5 мм у котлах потужністю від 10 до 24 кВт і 6мм від 40 до 96 кВт.

- Відкривши середні двері, ми отримуємо доступ до вельми об 'ємною топкової камери.
У нижній та середній частині завантажувальної камери ми можемо спостерігати форсуночні отвори для подачі повітря. Це два з трьох каналів подачі повітря в топку, які передбачені в котлі і регулюються шиберами з правого боку котла. Подача повітря здійснюється за рахунок турбіни по каналах повітроводів. Така система дозволяєте рівномірно розподіляти подачу повітря в процесі горіння, і забезпечує ефективне спалювання палива.

- Треті двері в оновленій лінійці була об 'єднана, що спростило доступ до зольника котла при його обслуговуванні (чистці). Колосникова решітка котла виконана з чавуну, і легко замінна у разі прогорання, а піддон зольника допоможе легко очистити котел від золи.

Автоматика:

- Управління турбіною здійснюється новим (Польським) контролером, який має кілька роз 'ємів для підключення і датчик температури. Він управляє турбіною, включаючи і відключаючи її в залежності від заданої температури, а також регулює частоту обертів вентилятора і насосом. Для насоса, на автоматиці ви можете поставити необхідну температуру для включення та відключення насоса. Для датчика температури на котлі мається спеціально вбудована гільза в патрубок подачі теплоносія. Занурена в патрубок гільза дозволяє датчику більш точно реагувати на температурні зміни, що безсумнівно підвищує економічність котла і точність його роботи. Котел постачається з повним комплектом автоматики, який включає в себе мікропроцесорний контролер і турбіну, які повністю керують процесом горіння.

З 'єднання:

- Підключення котла здійснюється через патрубки подачі і обратки 2" у побутовій та 2 1/2" промисловій лінійках. Також у верхній частині котла, ми можемо побачити патрубок для установки групи безпеки 1 ", а на зворотному патрубку штуцер для зливу теплоносія 1/2".

- Котел має круглий отвір димаря, що дозволяє відразу монтувати його без додаткових витрат на перехідники. У лінійці Turbo конструкція димоходу передбачає як горизонтальне підключення, так і вертикальне. Перестановка положень проводиться з допомогою спеціального знімного фланця і заглушки. Достатньо просто поміняти їх місцями. Таке просте рішення, значно дозволило вирішити багато питаннь при монтажі як в котельних, де проводиться реконструкція, так і в нових котельних, в яких все закладається з нуля.

- Також однієї з, якщо можна так сказати, фішок котла, є транспортувальні отвори з боків, які спрощують процес транспортування обладнання, а також установка в місце монтажу.

Гарантія:

- На котел також поширюється гарантія 5 років, і підтримується сервісним центром компанії "DTM" по всій Україні.


Схема підключення Твердопаливний котел DTM Universal

Твердопаливні котли DTM Universal, що працюють на різних видах твердого палива, мають свої особливості роботи, які слід враховувати при підключенні до системи опалення. Тому схема обв’язки твердопаливного котла включає в себе кілька обов’язкових елементів і пристроїв, що забезпечують довговічну роботу агрегату і його захист при нештатних ситуаціях.

Давайте розглянемо декілька таких схем підключення котлів DTM UNIVERSAL:

СХЕМА ОБВ’ЯЗКИ КОТЛА № 1

Підключення котла DTM в закриту систему.

Почнемо розгляд з самого простого на сьогодні варіанту. Це схема підключення в закриту систему. Вона містить всі елементи, що забезпечують безпечну роботу котла. Циркуляція теплоносія забезпечується за рахунок циркуляційного насоса (система енергозалежна), встановленого на зворотній лінії трубопроводу. Насос необхідно підбирати виходячи з параметрів підібраного обладнання системи опалення (гідравлічного розрахунку).

Захист котла здійснює скидний клапан на 2 бари, встановлений на групі безпеки у верхній точці котла, разом з відводом повітря для розповітрювання котла і термоманометром – для контролю. Для компенсації теплових розширень теплоносія встановлюється мембранний розширювальний бак, який підбирається виходячи з обсягу і тиску в системі опалення. Обов’язковим елементом обв’язки котла є вузол підживлення та зливу системи.

У представленій схемі є один контур, по якому циркулює теплоносій.                                                      

На зображенні представлена детальна обв’язка твердопаливного котла.

Переваги:

  •   Простота підключення системи, при правильному підборі обладнання.

Недоліки:

  • Слабка керованість цією системою. Як наслідок необхідність частої загрузки палива. Це призводить до великих витрат палива або ж навпаки до надлишку тепла і як наслідок зниження ККД.
  • Не передбачено режим захисту котла від низькотемпературної корозії при його розпалюванні.
  • Енергозалежність.

Скачать: Схема обв’язки котла_1

 

СХЕМА ОБВ’ЯЗКИ КОТЛА № 2

 

Підключення твердопаливного котла DTM з баком акумулятором.

Система опалення в якій  джерелом тепла використовується твердопаливний котел має велику інертність. Це пов’язано з не можливістю в повній мірі керувати процесом горіння палива як в «Схемі №1». Для мінімізації даного недоліку в системах використовують бак акумулятор, який дозволяє котлу працювати в номінальному режимі. Все зайве тепло приймає на себе бак акумулятор. Давайте розглянемо режими роботи даної схеми.

У представленій схемі є один контур, по якому циркулює теплоносій. Первинний (котельний) контур включає в себе твердопаливний котел, бак – акумулятор тепла і насосно-змішувальний вузол.

Режим циркуляції теплоносія в первинному контурі регулюється насосно-змішувальним блоком і температурою води в зворотному трубопроводі, по якому вода надходить в котел з бака акумулятора тепла.

Режим захисту від низькотемпературної корозії при розпалюванні котла. При розпалюванні котла, за сигналом датчика температури (автоматики DTM), запускається циркуляційний насос блоку змішувача. Клапани блоку направляють циркуляцію теплоносія через блок по малому колу, крім бака теплоаккумулятора. Відбувається швидке нагрівання теплоносія, поверхонь котла і димоходу до робочої температури. Це прискорення сприяє зниженню кількості конденсату, відкладень сажі, смол, що виділяються з палива, зменшує корозію і підвищує ККД котла.

Режим нагріву буферної ємності. Після закінчення розпалювання котла, коли температура циркулюючої по малому колу води підвищиться, клапани блоку змішувача починають включати циркуляцію води через бак теплоаккумулятора.

Підмішування води в зворотному трубопроводі від бака теплоаккумулятора виконується поступово, так, щоб температура води, що подається в котел не знижувалася менше заданої величини (55оС). Після прогріву води на виході з бака акумулятора тепла до заданої температури, підмішування води припиняється і теплоносій повністю циркулює по великому колу – через бак теплоаккумулятора.
Бак акумулятора тепла необхідно розташовувати так, щоб патрубок зворотного трубопроводу бака був трохи вище аналогічного патрубка котла. Таке розташування забезпечить природну циркуляцію теплоносія в контурі котла при зупинці циркуляційного насоса.

Лінія трубопроводу з байпасом (клапаном) повинна знаходиться під лінією з насосом і триходовим клапаном.

На зображенні представлена детальна схема обв’язки твердопаливного котла.

Переваги:

  • Високий ККД;
  • Тривалий термін роботи на одному завантаженні;
  • Безпека роботи при відключенні електрики;
  • Підвищення комфортних умов в будинку, оскільки після згоряння палива система опалення продовжує обігрівати будинок гарячою водою з бака;

Недоліки:

  • Габаритні розміри;
  • Складність управління;
  • Енергозалежність.

Скачать Схема обв’язки котла_2

 

СХЕМА ОБВ’ЯЗКИ КОТЛА № 3

Схема обвязки №3

Підключення твердопаливного котла DTM з мережевим насосом на збільшену витрату гарячої води.

У цій схемі обв’язки твердопаливного котла ми розглянемо вже дещо ширше котельний контур. Включимо в нього процес підігріва води на потреби «ГВП» і роботу мережевого насоса системи опалення.

У представленій схемі є три контури по яким циркулює теплоносій.

Контур гарячого водопостачання (ГВП) складається з бойлера непрямого нагріву, триходового електромагнітного клапана і датчика бойлера. Триходовий клапан встановлений на лінії подачі системи опалення і відкритий на циркуляцію через неї. При запиті датчика бойлера він переводиться в положення «на бойлер» і циркуляції здійснюється через змійовик бойлера, що забезпечує нагрів води на потреби «ГВП». Після нагрівання бойлера непрямого нагріву до необхідної температури клапан зайняв свою попередню позицію «на систему опалення».

Первинний (котельний) контур включає в себе твердопаливний котел, бак – акумулятор тепла і насосно-змішувальний вузол.

Вторинний (опалювальний) контур має в своєму складі бак – акумулятор тепла, триходовий клапан «ГВП», циркуляційний насос, гребінка системи опалення.

Режим циркуляції теплоносія в первинному контурі регулюється насосно-змішувальним блоком і температурою води в зворотному трубопроводі. По ньому вода надходить в котел з бака акумулятора тепла.

Режим циркуляції теплоносія у вторинному контурі регулюється насосом і накладним датчиком температури на лінії подачі трубопроводу первинного контуру. За командою датчика, при досягненні заданої температури, насос включається на циркуляцію через систему опалення.

Гребінка системи опалення виконана з поверховою схемою розводки і має можливість відсікання окремо кожного поверху.

Режим захисту від низькотемпературної корозії при розпалюванні котла. При розпалюванні котла, за сигналом датчика температури (автоматики DTM), запускається циркуляційний насос блоку змішувача. Клапани блоку направляють циркуляцію теплоносія через блок по малому колу, крім бака теплоаккумулятора. Відбувається швидке нагрівання теплоносія, поверхонь котла і димоходу до робочої температури. Це прискорення сприяє зниженню кількості конденсату, відкладень сажі, смол, що виділяються з палива, зменшує корозію і підвищує ККД котла.

Режим нагріву теплоаккумулятора. Після закінчення розпалювання котла, коли температура, циркулюючої по малому колу води підвищиться, клапани блоку змішувача починають включати циркуляцію води через бак теплоаккумулятора.

Підмішування води в зворотному трубопроводі від бака теплоаккумулятора виконується поступово, так, щоб температура води, що подається в котел не знижувалася менше заданої величини (55оС).

Після прогріву води на виході з бака акумулятора тепла до заданої температури, підмішування води припиняється і теплоносій повністю циркулює по великому колу – через бак теплоаккумулятора. Мережевий насос здійснює циркуляцію за запитом накладного датчика на лінії подачі від котла до теплоаккумулятора.

Бак акумулятора тепла необхідно розташовувати так, щоб патрубок зворотного трубопроводу бака був трохи вище аналогічного патрубка котла. Таке розташування забезпечить природну циркуляцію теплоносія в контурі котла при зупинці циркуляційного насоса.

Лінія трубопроводу з байпасом (клапаном) повинна знаходиться під лінією з насосом і триходовим клапаном.

Переваги:

  • Високий ККД;
  • Тривалий термін роботи на одному завантаженні;
  • Безпека роботи при відключенні електрики;
  • Простота роботи і мінімальне енергоспоживання.

Недоліки:

  • Габаритні розміри;
  • Пріоритетність;
  • Енергозалежність.

Cкачать Схема обв’язки котла_3

 

 

СХЕМА ОБВ’ЯЗКИ КОТЛА № 4

Підключення твердопаливного котла DTM з іншими джерелами тепла. Автоматизація та погодозалежність.

В даній схемі ми розглянемо можливості автоматизації і погодо залежної роботи вище представленої схеми з іншими джерелами тепла. При використанні схеми обв’язки з теплоаккумулятором з’являється можливість використовувати більш просунуту автоматику з погодо залежністю, що дозволяє більш тонко контролювати процес відбору тепла і дає економію. Так само можливе комбінування в одній системі кількох джерел тепла. При цьому необхідно враховувати логіку роботи окремих вузлів і гідравлічну частину.

У представленій схемі є чотири контури, по яких циркулює теплоносій.

Контур гарячого водопостачання (ГВП) складається з бойлера непрямого нагріву, що завантажує насос і датчика бойлера. Завантажувальний насос встановлений на лінії подачі системи опалення і відкритий на циркуляцію через неї. При запиті датчика бойлера насос починає циркуляцію теплоносія через змійовик бойлера, що забезпечує нагрів води на потреби «ГВП». Після нагрівання бойлера непрямого нагріву до необхідної температури насос відключається.

Первинний (котельний) контур системи опалення включає в себе твердопаливний котел, бак – акумулятор тепла і насосно-змішувальний блок.

Режим циркуляції теплоносія в первинному контурі регулюється насосно-змішувальним вузлом і температурою теплоносія в зворотному трубопроводі, по якому теплоносій надходить в котел з бака акумулятора тепла.

Режим циркуляції теплоносія у вторинному контурі опалення регулюється триходовим змішувальним клапаном і задається погодним регулятором. Змішувальний клапан змішує воду, що забирається з бака акумулятора тепла, з охолодженою водою з системи радіаторів. Тим самим регулюючи температуру гарячої води, яка подається в радіатори.

Так само в цій схемі встановлене додаткове джерело тепла (газ / електрика) яке працює як варіант для підстраховки. При падінні температури в котлі і теплоаккумуляторі, автоматика котлів включає котли і переводить їх роботу на себе.

Гребінка системи опалення виконана з поверховою схемою розводки і має можливість відсікання окремо кожного поверху.

Режим захисту від низькотемпературної корозії при розпалюванні котла. При розпалюванні котла, за сигналом датчика температури (автоматики DTM), запускається циркуляційний насос блоку змішувача. Клапани блоку направляють циркуляцію теплоносія через блок по малому колу, крім бака теплоаккумулятора. Відбувається швидке нагрівання теплоносія, поверхонь котла і димоходу до робочої температури. Це прискорення сприяє зниженню кількості конденсату, відкладень сажі, смол, що виділяються з палива, зменшує корозію і підвищує ККД котла.

Режим нагріву теплоаккумулятора. Після закінчення розпалювання котла, коли температура циркулюючої по малому колу води підвищиться, клапани блоку змішувача починають включати циркуляцію води через бак теплоаккумулятора.

Підмішування води в зворотному трубопроводі від бака теплоаккумулятора виконується поступово, так, щоб температура води, що подається в котел не знижувалася менше заданої величини (55оС).

Після прогріву води на виході з бака акумулятора тепла до заданої температури, підмішування води припиняється і теплоносій повністю циркулює по великому колу – через бак теплоаккумулятора. Мережевий насос здійснює циркуляцію за запитом накладного датчика на лінії подачі від котла до теплоаккумулятора.

Бак акумулятора тепла необхідно розташовувати так, щоб патрубок зворотного трубопроводу бака був трохи вище аналогічного патрубка котла. Таке розташування забезпечить природну циркуляцію теплоносія в контурі котла при зупинці циркуляційного насоса.

Лінія трубопроводу з байпасом (клапаном) повинна знаходиться під лінією з насосом і триходовим клапаном.

Переваги:

  • Високий ККД;
  • Тривалий термін роботи на одному завантаженні;
  • ББезпека роботи при відключенні електрики.

Недоліки:

  • Габаритні розміри;
  • ССкладність автоматики;
  • Енергозалежність.

Скачать Схема обв’язки котла_4

 

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати

Твердопаливний котел DTM Turbo 10 кВт (DTM KOT-10 TURBO)

Артикул DTM KOT-10 TURBO
53 974 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Отримати знижку
Характеристики
Максимальная темп. теплоносителя, °С 95
Время работы на одной загрузке, час 6-12
Гарантія 5 років
Виробник DTM
Країна виробництва Україна
Колекція Turbo

ШАНОВНІ КЛІЄНТИ !

Через нестабільність курсу валют, ціни, зазначені на сайті, можуть відрізнятися. Будь ласка, уточнюйте актуальну ціну і наявність у менеджера по телефону.

СПОСОБИ ДОСТАВКИ:

1) Доставка кур'єром (по Києву та області)

2) Доставка кур'єром (по Україні)

3) Новою Поштою по Україні

4) Самовивіз

При отриманні замовлення обов'язково перевіряйте всі позиції на цілісність та комплектацію. Після прийому замовлення ви приймаете всю відповідальність за товар і підтверджуете його цілісність та комплектацію. При виникненні питань одразу звертайтесь до менеджерів нашого магазину.

З детальною інформацією ви можете ознайомитись за посиланням:

https://wellgood.com.ua/ua/oplata-i-dostavka/

СПОСОБИ ОПЛАТИ:

1) Оплата готівкою при отриманні замовлення (якщо товар на Київському складі та не потрубує переміщення з регіону)

2) Оплата на рахунок ФОП

3) Оплата за допомогою послуги післяплати при відправці компанією "Нова Пошта" (передплата у розмірі від 10% - гарантійний платіж).

 

При купівлі товару "ПІД ЗАМОВЛЕННЯ" сплачується обов'язкова, мінімальна передплата у розмірі від 70% (в залежності від товару).

Вся продукція представлена у нас в магазині має офіційну гарантію від виробника. Точний термін гарантії уточнюйте у менеджера.

При виникненні питань стосовно гарантійних випадків, звертайтесь до сервісного центру, що зазначений у гарантійному талоні або безпосредньо до нашого менеджера. Ми не залишимо це питання без уваги та підкажемо куди звернутись.

Вгору